Volgers

zaterdag 16 juli 2016

Scrappers delight : Mid month Inspiration

Hallo,

Vandaag mag ik jullie mijn nieuwe inspiratiekaart laten zien.
Today i can show you my inspiration card.

Deze keer koos ik voor Unicorn Jasmine
This time my chose is Unicorn Jasmine


Jasmine is gekleurd met faber castell en ik werkte het af met goudglitter.
Jasmine is colored with faber castel and a little gold sparkles.

Ik hoop dat ik jullie heb geinspireerd om mee te doen aan onze challenge bij Scrapper's Delights . Maar je kunt natuurlijk ook gewoon een kijkje komen nemen en zien wat voor prachtige inspiratiekaartjes de andere DT hebben gemaakt.

I hope that I've inspired you to joinin at our new challenge at Scrapper's Delights.
But of course you can always come over and take a look what wonderful inspiation projects the other DT have created.


Greets Debo

I would like to join in at the following challenges:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten