Volgers

dinsdag 29 mei 2018

May 2018 - New Release

Hoihoi,



Tijd voor een nieuwe scrappers Delight digi :)

Ik ben zeker dat jullie deze leuk vinden.
No automatic alt text available.Image may contain: drawing
No automatic alt text available.No automatic alt text available.
No automatic alt text available.
Deze leuke piraatjes vind je  Hier

Ik mocht aan de slag gaan met  It's a Pirate's Life 3 & 5

Dit is mijn resultaat
Eerst besloot ik om deze trappenkaart te maken

Daarna plaatjes geprint

Piratenboot kleuren

Piraat kleuren

Stansjes uitsnijden en kleur geven...

En uiteindelijk deze kaart als resultaat :)

graag neem ik deel aan volgende challenges

4 opmerkingen:

  1. Super cute card! Thanks you for joining with us https://digichoosday.blogspot.com/2018/05/week-22-anything-goes-digi-choosday.html. Good luck with your entry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So much fun with all the dimension, dies, and pirate theme! Thanks for sharing with us at Digi Choosday! ~Katrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow! This is such a wonderful card for a little guy. Great colouring too. Thanks for sharing with us over at digi choosday.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je meedoet bij A Snowflakes Promise Challenge Blog. Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen