Volgers

donderdag 19 maart 2020

Thrifty Thursday at Stampers Delights: chibis photo

Maand alweer halfweg voorbij....
dus tijd voor de nieuwe thrifty thursday bij stampers delight.

Deze keer mocht ik weer aan de slag met één van mijn favriete digi's:


Dus ik wist al snel welke kaart ik hiermee wilde maken.
Dit is mijn inspiratiekaart geworden


Vergeet deze speciale aanbieding niet te nemen bij Stampers Delights 

Of mee te spelen op onze Blog Challenge

Graag neem ik deel aan volgende challenges:

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk kaartje! Heel erg leuk stempeltje! Bedankt voor het meedoen bij Cas on Friday Challenges! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful! Thank you so much for joining in the Pattie's Creations Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen