Volgers

donderdag 14 mei 2020

SybileArt Colouring & Stamp


Hallo iedereen,

Eerder deze week ben ik weer aan de slag gegaan met een leuk plaatje van  SybileArt Colouring & Stamp. 

Ze heeft zoveeeel leuke plaatjes, kijk maar eens op
de  Etsy Shop.

Deze keer ging ik aan de slag met een plaatje uit deze collectie:
Digi Stempel: Happy Pasen set image 0
Zelf vond ik dat ene konijntje net iets leuker
voor een verjaardagskaartje.
Dit is mijn creatie geworden.

 graag doe ik mee aan deze challenges:






1 opmerking:

  1. Adorable card!

    Thank you and we hope you will join us again in the next ATSM Challenge!.

    Anna – Design Team member at Addicted to Stamps and More

    Visit my blog - Crafty Anna Studio.
    You can also find me on Instagram - CraftyAnna Studio
    Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen